25.6.2012

PanfuElisan haastattelu + uusi yläkuva

Heipätihei suklaapandat!
Tänään tulee PanfuElisan haastattelu (mun pikkusiskon) ja sitten näytän Koalan tekemän
bannerin (yläkuvan) minulle. Tästä postauksesta tulee sitten jonkin
kokoinen, mutta ei se tässä vaiheessa haittaaa...ainakin luulisin.
Elikkäs aloitetaampa tämä haastattelu:

Kuinka monta päivää olet ollut Panfussa: 1
Ikäsi: 6-vuotta
Sukupuolesi: Nainen tai tyttö
Lempi ruoka: Fetajuusto ;)
Lempi juoma: Coca-Cola ja maito
Lempi eläin: Koira ja Hevonen
Idoli: Robin tietysti! ♥
Paras kaveri: Emilia090
Lempi aine koulussa: En ole koulussa, vasta syksyllä. :(
Lempi urheilulajisi: Ratsastus, uinti ja jalkapallo
Lempi musiikkisi: Faija skitsoo ja Ei tarvii esittää




Elikkäs sinä oli PanfuElisan haastatteu, ja minä olen siis hänen
isosiskonsa :) Ihme ja kumma, että Elisalla on sama lempi ruoka kuin minulla,
eli fetajuusto! :DD
Tässä kävi nyt vahigossa niin, että poistin sanin, ja nyt minulla ei ole
ollenkaan pandoja :( Mutta ilmoittelen sitten kun minulla on uusi panda. :)¨
Mutta nyt toisiin uutisiin. ---> Elikkäs siis Koala teki minulle heppaaiheisen
yläkuvan, ja tässä se tulee:
Koalan tekemä yläkuva
Kiitos kovasti Koala yläkuvasta! Tulikin heti tarpeeseen! :)
Tänään tulee varmaan muutama sivu tuonne sivupalkkiin, ja ehkäpä kenties¨
jotain muuta kivaa :) Ylihuomenna en voi postata, mutta seuraavan kerran sunnuntaina,
koska menen kaverilleni hoitoon, ja sitten maanantaina voin postata ja tiistaina (ehkä)
ja sitten sunnuntaina seuraavan kerran koska menen Tukiperheeseeni.
Eli tulee jonkin koikoinen tauko, haittaako se? :)

Panfulemisiin, Saninne



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai, ajattelitko lähettää minulle kommentin?
Lähetä palautetta blogistani yms!
Älkää kuitenkaan lähetelkö henkilökohtaisia tietojanne, kuten
puhelinnumeroanne, osoitetta, tai muutakaan.
Semmoisia kommentteja en julkaise blogissani.

Innolla odottavin tassuin: Sani