23.6.2012

Otsikkoa on liian vaikea keksiä

Myöhäistä päivää pandaseni! :)
Miten teidän päivä on tästä lähtenyt käyntiin? ;)
Eilen olin tietenkin katsomassa kokkoa illalla, ja päivällä me
oltiin grillaamassa maissia, makkaraa, kanaa,  ja jotain muuta hyvää! <8D
Tänään Panfussa mulla ei ollut paljoa tekemistä, paitsi olin järvellä
näytin suunnilleen tältä:

Ajattelin jos tekisin tassuittain kuvan, ja Koala tekee minulle uuden
yliksen :) Koko sivun ulkoasu sitten tietenkin muuttuu samalla! :)

 Hei, tää postaus loppuu tähän ja postaan vielä toisen kerran, kisamielessä,.

Panfuilemisiin, Saninne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai, ajattelitko lähettää minulle kommentin?
Lähetä palautetta blogistani yms!
Älkää kuitenkaan lähetelkö henkilökohtaisia tietojanne, kuten
puhelinnumeroanne, osoitetta, tai muutakaan.
Semmoisia kommentteja en julkaise blogissani.

Innolla odottavin tassuin: Sani